مجله پیشگامان

ساخت وبلاگ

سئو مشهد

سئو مشهد

بهینه سازی سایت  ( Search Engine Optimization ) به معنای  بهینه سازی موتور جستجو , شامل عواملی است که باعث خواهد شد سایت شما در نتایج جستجو جایگاه بالاتری داشته باشند  . فرآیند سئو , ساده نیست و نیازمند داشتن دانش برنامه نویسی و آشنایی با الگوریتم های موتور های جستجو است که این الگوریتم ها بصورت مداوم در حال تغییر و بروز رسانی هستند .

مجله پیشگامان...
ما را در سایت مجله پیشگامان دنبال می کنید

برچسب : سئو مشهد , سئو در مشهد , سئو سایت مشهد, نویسنده : پیشگامان دامنه pishgamanseo بازدید : 253 تاريخ : پنجشنبه 18 بهمن 1397 ساعت: 19:18

طراحی سایت مشهد

طراحی سایت مشهد

شرکت پیشگامان دامنه فناوری ، یکی از بزرگترین و موفق ترین شرکتهای طراحی سایت در مشهد بوده که در کنار طراحی سایت شرکتی طراحی فروشگاه اینترنتی ،طراحی اپلیکیشن موبایل و سئو را بصورت حرفه ای انجام می دهد . شرکت طراحی سایت پیشگامان در سال 1387  بصورت منسجم کار خود را در مشهد و تهران آغاز نمود و اکنون دارای بیش از 500 مشتری در زمینه طراحی سایت ، طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی اپلیکیشن موبایل می باشد . شرکت طراحی سایت پیشگامان آماده ارائه راه حل های بازاریابی دیجیتال خلاقانه و کارآمد برای کسب و کار آنلاین شما می باشد . تعهد ، خلاقیت و کارآمیخته با شور و شوق حاصلی جز یک اثر ماندگار برای شما و ما ندارد. علاوه بر جنبه های کاربر پسند بودن در حین طراحی رعایت اصول بهینه سازی سایت ساختار برای موتورهای جستجو اهمیت ویژه ای دارد که به آن نیز پرداخته ایم. منحصر به فرد بودن همراه با خلاقیت ، تجربه و دانش تضمین بالاترین کیفیت در کار ماست . طراحی سایت و توسعه نرم افزار های تحت وب تخصص ماست.

در جامعه امروز طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی برای کسب و کارها ،  شرکت ها و موسسات، سازمان ها و حتی اشخاص حقیقی به یک امر حیاتی تبدیل شده است . در زمینه طراحی سایت مشهد ، شرکت های زیادی مشغول به فعالیت می باشند اما صرفا طراحی یک وب سایت که بتواند تمام نیازهای شما را  برآورده ساخته و دارای مدیریتی ساده و آسان به همراه  قابلیت اتصال به شبکه های اجتماعی پر طرفدار و اپلیکیشن موبایل  متصل به سایت داشته باشد کار هر شرکتی نخواهد بود .

مجله پیشگامان...
ما را در سایت مجله پیشگامان دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت پیشگامان , طراحی سایت در مشهد, نویسنده : پیشگامان دامنه pishgamanseo بازدید : 256 تاريخ : پنجشنبه 18 بهمن 1397 ساعت: 19:15

اپلیکیشن پیک موتوری

برنامه نویسی و ساخت اپلیکیشن پیک موتوری آنلاین

سیستم حمل و نقل شهری پیشگامان یکی از قوی ترین سیستم های موجود در زمینه انواع حمل و نقل و خدمات شهری است که بصورت کاملا بومی و امن طراحی گردیده است و رابط کاربری و سیستم مدیریت بسیار هوشمند و پیشرفته ای دارد .

پیک موتوری آنلاین پیشگامان در قالب اپلیکیشن آندروید و IOS پیاده سازی شده است و پنل مدیریت آن با ویژگی های منحصر به فرد پیاده سازی شده است .

 

مجله پیشگامان...
ما را در سایت مجله پیشگامان دنبال می کنید

برچسب : اپلیکیشن پیک موتوری , ساخت اپلیکیشن پیک موتوری , طراحی اپلیکیشن پیک موتوری , نویسنده : پیشگامان دامنه pishgamanseo بازدید : 191 تاريخ : پنجشنبه 18 بهمن 1397 ساعت: 19:10

بک لینک چیست

خرید بک لینک چیست ؟

شما می توانید از طریق درج مطلب در سایت های پربازدید ( با اعتبار دامنه بالاتر از سایت خودتان )  و پیوند آنها به سایت خود باعث افزایش اعتبار سایت خود شوید که در اکثر مواقع ممکن است شامل هزینه برای شما شود . در برخی سایت ها ممکن است پکیج های بک لینک برای خرید وجود داشته باشد , نکته ای که هنگام خرید این بسته ها باید در نظر بگیرید این است که از وب سایت های اسپم نباشد و از سایت های با مضامین مشابه با اعتبار دامنه بالاتر گرفته شده باشد . بک لینک های مضر می تواند به سایت شما به شدت آسیب رساند و شما را در نتایج جستجو پایین ببرد . برخی رقبا نیز برای خارج کردن رقیبان خود اقدام به خرید بک لینک های اسپم می نمایند که باعث افت وب سایت آنها و خارج شدن رقبا از گردونه می گردد که با کنترل مرتب وب سایت خود در ابزارهای گوگل می توانید از آسیب های آنها جلوگیری نمایید . در مورد لینک سازی این نکته را هم توجه کنید که سوشیال سیگنال ها اثرات مخرب بک لینک های غیر حرفه ای را ندارند و فقط تاثیرات مثبت آنها بر روی سایت شما اعمال می گردد .

برای خرید بسته های بک لینک این نکته را توجه داشته باشید که برای سایت های تازه کار و دارای رتبه بندی ، بلافاصله اقدام به خرید بسته های تعداد بالا و پرقدرت بک لینک نکنید و بصورت تدریجی و طبیعی بر قدرت سئو خارجی سایت اضافه نمایید تا توسط موتورهای جستجو اسپم نشوید .

مجله پیشگامان...
ما را در سایت مجله پیشگامان دنبال می کنید

برچسب : بک لینک , بک لینک گروهی , ساخت بک لینک, نویسنده : پیشگامان دامنه pishgamanseo بازدید : 201 تاريخ : پنجشنبه 18 بهمن 1397 ساعت: 19:02